Здравйте колеги искам да попитам дали на някой му се е случвало да му стане детонация във всмуквателния колектор и то при снадката мен за 2ри път но този път се пръсна направо първият път ми се изби отгоре само но този път уви долу ! Та въпросат ми е от какво по точно може да е високо октаново число при бензина или проблем при газта макар че аз знам че съм за смяна на изпарител и настройки но все пак пали на бензин и прехвърля във последствие както ламбда сондата знам че е дала фира но съм я откачил директно екото ли иска настройки заради газта ли е просто не знам дайте съвет ако някой му се е случвало
Известие
Collapse
No announcement yet.
Детонация
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеНе разбрах - на бензин ли гърми или на газ? И каква е газовата - класическа или ГИ?
Или бедна смес или проблем по запалването (свещи кабели и тн) или пропуск на въздух от където не трябва....
Възможна причина е и лоша настройка на газовата.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеКаквато и да е газта за да гръмне са няколко нещата...
Или бедна смес или проблем по запалването (свещи кабели и тн) или пропуск на въздух от където не трябва....
Възможна причина е и лоша настройка на газовата.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от WarsteineR Покажи съобщениеПри мен също е с ГИ, гърмял ми е пластмасовия колектор от мръсна газова дюза. Симптомите са трудно палене сутрин, явно дюзата не затваря добре и пълни всмукателя с газ, така става бум бум
Comment
-
А забравих да отбележа че преди да запаля сутрин малко по трудно палеше примерно върти но тръгват доста тегаво оборотите или ако не стане от първи път става от втория днес купих нов колектор че стария се пръсна все пак е пластмасов и сега се чудя по какъв начин мога да проверя инжектори дали впръсква или тече за да става тази детонация преди да ходя на ново на газаджия да ми дупчи и подменя работите ще покарам да видя дали да бензин го прави след подмяната
Comment
Comment