Известие

Collapse
No announcement yet.

Детонация

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Детонация

    Здравйте колеги искам да попитам дали на някой му се е случвало да му стане детонация във всмуквателния колектор и то при снадката мен за 2ри път но този път се пръсна направо първият път ми се изби отгоре само но този път уви долу ! Та въпросат ми е от какво по точно може да е високо октаново число при бензина или проблем при газта макар че аз знам че съм за смяна на изпарител и настройки но все пак пали на бензин и прехвърля във последствие както ламбда сондата знам че е дала фира но съм я откачил директно екото ли иска настройки заради газта ли е просто не знам дайте съвет ако някой му се е случвало
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S 144 Hp

  • #2
    Не разбрах - на бензин ли гърми или на газ? И каква е газовата - класическа или ГИ?


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Не разбрах - на бензин ли гърми или на газ? И каква е газовата - класическа или ГИ?
      Каквато и да е газта за да гръмне са няколко нещата...
      Или бедна смес или проблем по запалването (свещи кабели и тн) или пропуск на въздух от където не трябва....
      Възможна причина е и лоша настройка на газовата.
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
        Каквато и да е газта за да гръмне са няколко нещата...
        Или бедна смес или проблем по запалването (свещи кабели и тн) или пропуск на въздух от където не трябва....
        Възможна причина е и лоша настройка на газовата.
        Все пак вероятността да гръмне с ГИ е доста по-малка, дори при всичко, което си изброил.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          При мен също е с ГИ, гърмял ми е пластмасовия колектор от мръсна газова дюза. Симптомите са трудно палене сутрин, явно дюзата не затваря добре и пълни всмукателя с газ, така става бум бум
          Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
          ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от WarsteineR Покажи съобщение
            При мен също е с ГИ, гърмял ми е пластмасовия колектор от мръсна газова дюза. Симптомите са трудно палене сутрин, явно дюзата не затваря добре и пълни всмукателя с газ, така става бум бум
            Съгласен съм със това което казваш със затварянето аз за това попитах причината защото тя пали на бензин и прехвърля във последствие на газ изпратиел не е сменял от 3 4 години инжекторите газовите и те също и може наистина да идва проблема от това което казва колегата самата дюза да не затваря и като се омеша със бензина и напълно колекторите и от там да идва бум
            Alfa Romeo 156 1.8 T.S 144 Hp

            Comment


            • #7
              А забравих да отбележа че преди да запаля сутрин малко по трудно палеше примерно върти но тръгват доста тегаво оборотите или ако не стане от първи път става от втория днес купих нов колектор че стария се пръсна все пак е пластмасов и сега се чудя по какъв начин мога да проверя инжектори дали впръсква или тече за да става тази детонация преди да ходя на ново на газаджия да ми дупчи и подменя работите ще покарам да видя дали да бензин го прави след подмяната
              Alfa Romeo 156 1.8 T.S 144 Hp

              Comment


              • #8
                Колега, няма нужда да сменяш целите дюзи, просто се разглобяват почистват и се сменят някакви клапанчета вътре. Мисля, че струваше двайсетина лева процедурата. А трудното палене сутрин, говори точно за газ в колектора. Успех!
                Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
                ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

                Comment

                Working...
                X